Merhabalar Bugün 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim fakat doktor anlamadığım bir şekilde çift yumurtalık veya çift rahim olduğunu ama tek bebeğim yani ekiz olmadığını söyledi kısaca şöyle özetelim çift yumurta ekiz bebekleri nasıl oluyorsa Buda öyle ama ekiz değil 1 tane tek bebek kafam çok karışık böyle bir şey yaşayan var mı aranızda