Kızlar gebeligin basindan beri tsh degerim doktor kontrolunde hep düşük seyrediyor yani 0,20 sonraki ay 0,30 vs.bu sekildi hep.ilk defa bu ay yüksek cikti 4 lerde ama asıl sorum bu ay yüksek cikmasi degil yani her zman düştüktü ama bu bir sorun mu acaba cunku baya tsh dusuklugu diye post açan kisi var.sorun olsa doktorumda farkli bir yol izlerdi diye düşünüyorum.hamileligi boyunca tsh degeri benim gibj 0 larda olan varmi?yani bu dusukluk bebege zarar verirmi acaba