Caglasmsk
[bilinmeyen] süt ve balla atlattim cnm valla. Ilac kullanmadm sevmem zaten kullanmayi. Balli sut ictim sabah aksam bide nane limon günde bi bardak.
deletedmom334
[bilinmeyen] ay kuzum bende olmuştum birde bende sinüzit var burnum tıkanınca hemen baş ağrım tutuyor ağrıdan delirecek gibi oluyorum ben ıhlamur nane limon içtim sonra geçmedi baş ağrısı artık gribide geçince doktora gittim parol flakon taktı birde burun spreyi verdi hemen kendime geldim
deletedmom6295
[bilinmeyen] ben kemik suyu ve ayvalı ıhlamurla atlattım
Tugbax68
Sicak seyler tuket ve bol bol c vitamini canim ben hastahaneye gittigimde doktor ilac igne kullanmamami soylemisti
Esra03
[bilinmeyen] iyi de canm daha bir gün olmuş grip olalı hemen nası geçsin
deletedmom334
[bilinmeyen] valla kuzum üç gün dayandım ama geçmedi sinüzit asla geçmiyor o grip geçmeden bence bedenini yıpratma acile görün en azından bi parol takarlar rahatlarsın ben eşime parol benim ağrımı geçirmez diyordum çünkü senelerce majezik içtim ama okadar hızlı geçirdi ki şaştım kaldım geçmiş olsun tekrar 💕
yavrularim2019
[bilinmeyen] ay canım gelmiş geçmiş olsun bende bir aydır çekerim bir türlü gecmedi hastanayede boşuna gidiyon valla ben gittim bni mahvettiler alttan baktılar oysa gribim yani bir porol ağrı kesici vurdu gonderdi
Tubagrnc
[bilinmeyen] ilaç kullanamazsın portakal greyfurt limon suyunu sık iç ben günde üç bardak içmiştim ve yat dinlen terle terlediktwn sonra duş al üstünü değiştir tekrar yat bi iş yapma ben bu şekilde iki günde iyileştim
AlininAysesii
[bilinmeyen] Doğru söylüyor eğer ilaç kullanmayacaksan benim gibi boşuna gidersin acile, meyve ile 3 günde atlattım çok şükür.
Asminsmom2
[bilinmeyen] kuzum git bol sirkeli sarımsaklı bi işkembe çorbası iç o iyi gelir
Zezgit
[bilinmeyen] bende 13haftayım geçen hafta yakalandım bende. Hemen doktora yazdım bolbol sıvı sıkma meyve suyu ve eczaneden mentollü kokan bişey önerdi buharını koklayacaksın dedi ilaç vermedi. Neyse öyle böyle derken atlattım ama bi öksürük kaldı üstümde. Şuara öksürürken karnım çok kötü ağrıyo benimde
Fbasturk
Canım iyi bir kulak burun boğaz doktoruna git, bende de o dönemlerde olmuştu, enfeksiyon baya ilerlemiş hamilelikte kullanılan antibiyotik verdi bi hafta doktoruma da gösterdim kullan dedi, yoksa enfeksiyon boğazdan ciğerlere inerse hastanede yatıp daha ağır enfeksiyon ilaçları kullanmam gerekebilir demişti, 3 gün gecmediyse direk kulak burun boğaz doktoruna git canım acil doktoru o kadar anlamıyor, ve enfeksiyon varsa o bebeğe de zarar verebilir Allah korusun
Tugbax68
[bilinmeyen] hastahanede bırsey yapmıyorlar canım kendını sıcak tut sıcak seyler tuket