Sevdus 34+5 gunlugum subatin 10-20 si arasi dogumum normal olucagi icin kestiremiyorum nezman olucak gorucez🙂
Missmanan Asmin27 ben hep yastık koyuyorum değiştiriyorum yönünü rahatlamak için birde yanıma mutlaka yelpaze alıyorum rahatlatıyor birazcık 🤗
SerenYiitolu BEnde 36 haftalığım ve artık kendimi çok halsiz hissediuorum özellikle bugun kolmu oynatacak halim yoktu Allah sağ salim kurtarsın inşallah hepimizi çok zor
Aysecendeoglu Gulnihal niyeyse bende öyle hissediyorum ocak sonu gibi geliyor hep şubata adapte olamadım 🤧🤧
ZeynepTrk Bende 35+4 deyim gece uyuyamıyorum en az iki haftadır sürekli uyanıyorum üstelik hala çalışıyorum bu hafta çıkıcam izne üstelik grip oldum çok kötü bir hafta geçiriyorum😞
ZeynepTrk Asmin27 Gece 2-2.30 a kadar uyuyamıyorum sonrada yarım saate bir saate kalkıyom doğursam bi an önce diyorum sürekli😔
ZeynepTrk Yamanyaman aynen bi arkadaşım 5.5 kilo normal yaptı 😂Bende sezeryan istemiyorum ama hayırlısı olsun diyorum
chisinau Aysecendeoglu ayy abla beni güldürdün vallahi çok yaşaaa 😂😂o değilde bende hergün evi toplu tutuyorum korkudan haklısın allah yardım etsin bize 😊