Benim hiçbir belirtim yok. Sizlerin var mı?
Evde test yaptınız mı sonuçlar ne oldu? Ben 6. Günümde yapmıştım pozitif çıktı bir doktora sordum hamilesiniz dedi ama hiç belirtim yok. Sizler ne durumdasınız birbirimize moral verelim kızlar? Çok düşünüyorum hep düşünüyorum. 2 günüm var kan testine sabırsızım. Sizlerin?