Beyzaturkoglu Zeybal34 Öğrenir öğrenmez yazıcam sana 😂😂 Çin takvimine göre kız çıkıyor ama bilmiyorum hayırlısı olsun sağlıklı olsunda ikisi de yok zaten ☺️❤️
Zeybal34 Nerden biliyorsun derseniz bebeğin göbüşünün üstündeki bağlantıdan dikse erkek Yatıksa kız diyorlar hepte öyle oluyor. Anlatabildim mi bilmiyorum 🤦🏻♀️😂
Gnlkelkitli Zeybal34 benimkinede tahmin edermisiniz canim :) 
shlmv22 Zeybal34 Canım çok küçük biliyorum ama içine doğuyor hiç yanılmadım yazmışsın merak ettim içine ne doğdu 😅😅
Zeybal34 Bllackrosie 😂 ben gördüğümü söylüyorum güzel haberi vermeniz içinde sizden haber bekleyeceğim. Ama erkek çıkacak görürsünüz.😀
Bllackrosie Zeybal34 3 erkek kardeşle büyüdüm sonuncu kız olsun çok istedim erkek oldu😂😂 şimdi de kızım olsun çok istiyorum sağlıklı hayırlı huzurlu bir evlat olsunda🫶🏼
Zeybal34 Bllackrosie dediğiniz gibi sağlıklı olsun gerisi pekte önemli değil. Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. 🤲🌹