glgkc Kızlar 18 Eylül de biri 12 biri 9 hücreli dondurulmuş 3.gün embriyosu transfer oldum az önce kan verdim 0.02 acaba böle olup hiç pozitife dönen oldu mu. Aranızda böyle birşey yaşayan oldu mu
Zeybal34 glgkc bende 19 eylülde oldum transfer 2 embriyo evde test yaptınız mı acaba? Sonuç ne çıktı?
Fatma-00 glgkc glgkc bende 29 eylül transfer oldum perşembe günü kan vericem evde test yapmadım cesaret edemedim doktorunuzla paylaştinizmi peki bu durumu ne olacak simdi diye
Yaprakdokumuseverr glgkc benim 5.gün embriyosuydu 6.gün sonuç gördüm. Sizin 3.gün embriyosu belki bikaç gün daha beklemeniz lazımdır
Kvser glgkc sizin 3. Gün embriyosu olduğu için teste geç çıkar . 5. Gün olmuş olsaydı 6. Veya 7. Günde çıkabilirdi canım o yüzden stres yapmayın 12-13 günü bekleyin test için .
Yasemincee26 glgkc canm üçüncü gün embriyosu testte gec çıkıyor sabırla birz daha bekle sakın umutsuzluğa kapılma