Bsr1890 Kızlar doğumdan 1 hafta sonra falan bende bir kaşıntı başladı her yerim kaşınıyor kırmızı kırmızı noktalar halinde kabarıyor , başına böyle bişey gelen var mı ?
Kirmizibalik1 Bsr1890 ay inanmiyorum bende ayniyim domtora gozukmedim de bildigin alerji gibi belim kollarim sirtim ara ara asiri kasiniyor kabarik kabarik hep kaldi oyle. Sezaryen oldum ben neden bilmiyorum bu kasinti
Gizemmiray35 Bsr1890 40 günlüğüm bende de var ama bende normalde de oluyordu ara ara ürtiker var bende özellikle doğumlarımdan sonra hep oldu
Bsr1890 Kirmizibalik1 bende sezeryan oldum dediğiniz gibi alerji sanki böyle bi kaşınmaya başlayınca derimi kazıyasım geliyor🤦🏼♀️
Bsr1890 Gizemmiray35 doğumdan sonra olan bişey mi acaba, bende normalde yoktu yani hamilelikte de hiç kaşıntı yaşamadım ben ama şuan baya kötü
Honeybaby_ Ben hamileyken geçirdim maalesef uyuz olabilir bu aralar çok yaygın cildiyeye gidin uzamasın süreç direk ilacı kullanın geçer inşallah
Bsr1890 Honeybaby_ fırsatını bulursam gideceğim inşallah bebeğimle otobüslerle gitmek zor olır diye korkuyorum bebeğimde küçük daha 18 günlük🥺 sizin nasıl geçti ilaç mı kullandınız
Honeybaby_ Bsr1890 Evet eczane bir karışım hazırlıyor cildiyenin verdiği reçete ile 3 gün arka arkaya tüm vucüda uyguladık evde başkasında kaşıntı varsa eşinizde vs oda kullansın doktora söyleyin yoksa bulaşıcı maalesef
Eslemim34 Honeybaby_ Ben hamileyim bu kaşıntı ben de de var tüm vücut. Uyuz mu bu? 😬 özellikle geceleri çok oluyor
Bsr1890 Honeybaby_ emzirirken kullanılıyor mu peki o sürdüğünüz ilaç? Bebeğim sürekli kucağımda çünkü sürekli emiyor
Honeybaby_ Eslemim34 Gebeliğe bağlı olan bir kaşıntı türüde varmış ama cildiye zaten tahlil yapıyor maalesef geceleri artan bi kaşıntı hiç beklemeden gidin doktora
Honeybaby_ Bsr1890 Onu bilemem ama benim kullandığımda çocuk için olandı hamile olduğum için zaten bildiğim kadarıyla bitkisel karışım bu krem eşimin kullandığı yetişkin içindi acayip ağır kokusu var kükürtten yapıyorlarmış benim ki onunkine göre hafif kokuluydu belki Sizede çocuk için olanı verirler ama göğüslere sürmezsiniz
Kirmizibalik1 Bsr1890 yok gitmedim ara ara yine kaşınıyor ama o dayanilmaz görüntü baya gitti. Bir ay surmus resmen ya neydi anlamadim