Execim Pesserim cıkarıldı ve 4cm açıklığım varmış yatış verildi, sancı vs hiç bir sey yok… nasıl olacak bilmiyorum kızlar motive lazımmmm
Hizligonzales Execim dun 3cm acilmam vardi eve gonderdiler sabah erkenden doguma girdim 8bucukta 10bucukta dogum yaptim 2saat icinde dogdu saglikla sihhatle kolaylikla gelsin ins.
Sukrancinar-42 Execim var mı bir gelişme Execim maşallah rahat olun hasbinallah ve nimel vekil çekin bol bol 🤗 ne durumdasınız şimdi ilerleme var mı
Mdha Execim pessar kaçıncı haftada yapıldı ve çıkarıldı hangi hastane ve doktorda yaptırdınız benimde olma ihtimali varda o yüzden soruyorum
Youngmotherr Hizligonzales ay sağlıkla büyüsün canım kaç haftalık kaç gr doğdu miniko 😍 doğum yapalı çok oldu hala yenidoğan bebeleri görünce heyecanlanıyorumm
Hizligonzales Youngmotherr 37+6 da dogdu 2700 gr. Biraz minik bi prenses oldu ama cok sukur saglikli. Benimde 2yasinda bi oğlum var uzun sure olmamasina rağmen unutmuşum bebis tutmasini falan😅
Execim Sukrancinar-42 10 cm açıklıkla saatlerce sancı cektik ve normal doğum yapamadım sezeryana aldılar…. Cok kötüydğ
Sukrancinar-42 Execim yaa umarım çabucak iyilesirsiniz. Ama şöyle düşünün sezaryen olsanız bile doğumun kendisi başlayıp ilerlemesini önemsiyorlar bebek açısından böyle daha doğal bir süreç oluyormuş. İnşallah sizde hemen iyilesirsiniz 🌸