Glcnsnmz Minigiim-vebenn52 daha 10 haftalık doktor belli değil dedi 2 .gebeliğim bı oğlum var hayırlısı 3 hafta sonra belli olur heralde. Teşekkür ederim
Minigiim-vebenn52 Haticehrkc çıkıntısı var sanki kordon mu cıkıntı mı acaba 😂 doktor yapmadı mı tahmin
Haticehrkc Minigiim-vebenn52 devlet Hastanesi’ne gittim söylemedi suratı zeten beş karıştı. çok kötü bir deneyimdi haftaya özele gideceğim hatta ense kalınlığını bile herhalde ibaresi kullanarak söyledi o kadar saçmaydı yani doktor
Haticehrkc Minigiim-vebenn52 keşke öyle olsa, inanamadım gördüğüm muameleye.bir de böyle hassas bir dönemde olunca insanın çok zoruna gidiyo. İnsanları mecburen özele mecbur bırakıyorlar. Yazık gerçekten