Benimde 34+3 de sümüksü bir kanamam oldu lekelenme ağrım hafif vardı direk doktora gittim 1.5 cm acilmam vardı ve rahmim yumusamisti doktor öyle söyledi hastanede yattım bir gün serum ilaç hap ciğer geliştirici iğneler kullandım aynı gün içinde 3 cme çıktı acilmam ve kanamam da oldu tekrardan ama bebeğin ne suyu ne de her hangi bir sorunu yoktu benim sancılarım oluyordu alttan yanman ilaç kullandım fitil kullandım şuan tam 36 haftaligim her gün konrtole gidiyorum resmen hafif kanamam olsa bile gidiyorum bu haftayı da atlatmaya çalışıyorum ama doktorum her an sancinda alabilirim dedi direk doktoruna gitmelisin önden tedbirini almalısın