Amargi_nes burda bir arkadaş post açıp anlatmıştı doğum başlasın diye herşeyi deniyordun adaçayını önermiş biri bi hafta 10 gün içmiş , şancı gelmiş ama sıkıntı olmuş sezeryana almışlar direk ve kanı bi türlü durmuyormuş rahmi alınıyormuş az kalsın doktor çıktığı gibi içtiği kullandığı bi çay bisey varmıydı diye sormuş siz bilirsiniz tabiki ama söylemek istedim her yazılanı denemeyin yinede