Kızlar reglm bir gün gecikti geçen ay 15 güne yakın gecikmisti heveslenmistim boş yere şimdi test yapmamak için zor tutuyorum kendimi negatif görünce üzülüyorum çünkü:/ bekleyim diyorum bir hafta geciksin bu ay zaten yumurtlama gününe denk geldi mi bilmiyorum çok az birlikteliğimiz oldu umudum da yok ama herkes bi kere de hamile kaldım deyince insan içten içe ümit de ediyor :(