C life aldım 2 ay kullandım. İlk ay pik göremedim. Hadi dedim bu ay belki. Bu ay yumurtlama olmadığı gibi adet bitiminde başlayan bel, alt karın ve kasık ağrılarım her gün devam ediyor. Normalde yumurtlama zamanı dışında bile silik 2. Çizgim ise komple yok oldu. Yaşadığımı yaşayan tecrübeli arkadaşlar var mı😥