crazymommy kuzum ben normal yememe icmeme devam edıyorum ☺️ ekstra bisi yapmıyorum bazen sabah yesıl elma yerim, 2 saat sonra normal kahvaltımı yaparım. Öglen türk kahvemi icerim yanında minnak atıstırmalıgım olur mutlaka. Aksam corbamı icerim yemegimi yerim salatamı yerim. Bazen yemek sonrası cayın yanına bi tatlı yerim vs hamılelıkten önce nasılsa suanda öle. Yasak olan seyleri yemıyorum mesela midye gibi, ton balıgı gibi, sigara iciyordum onuda 6+5 de bıraktım gebelıgı ögrenınce.