Merhaba hanımlar ben Ekim ayında transfer olacam .
3-4 gündür şeffaf ama katı bir akıntı geliyor . Yumrutalama akı gibi değil ama jöle gibi katı ve sarımsı gibi katı birşey .! İlk kez görüyorum böyle bişey bu nedir mantar mı enfeksiyon mu ? Korkuyorum transfer öncesi