Aybarssmom_ En iyisi san pellegrino aslında italyan maden suyu ama aşırı iyi içimi falan yumuşak, onun dışında inişdibi güzel ama her yerde olmuyor, Kızılay sodalarınsa arsenik tespit edilmişti tavsiye etmiyorum almanızı