Pembeli_anne Aymehah sizin bebeğinize kalbinde parlaklık mi var denildi ense kalinligimi fazla çıktı ?
Aymehah Pembeli_anne parlaklık kalbinde vardı. Bobregınde genisleme. Ense kalınlığı ve 2 li test normal çıkmıştı
Krasivyy Hanus doktorlar zaten riski söylüyolar canım amniyosentezin bi çok riski ve güçlü olasılıkları var bence nifty daha mantıklı amniyosentezden
Pembeli_anne Aymehah anladım canım benim bebeğinin kalbinde de parlaklık var. Ben amniyosentes yaptırmadim. Sizin sonuçlar nasıl cikti
worin Merveozkynk Canım bence yaptırma.. Sonuçta kan sonucu normal çıkmış, ense kalınlığı tek bir belirti eğer burun kemiği de olmasaydı yaptır derdim ama tek belirti yüzünden riske atma.. Aldırmayı düşünmüyorsan heleki hiç yaptırma
Cansn Merveozkynk özelse taramanı devlette tekrarlattır. Yada güvenilir bir laboratuvar bul. İnşallah bir sorun çıkmaz tatlım