Denizbllt Kızlar 12. Haftaya girdik biz sizde durumlar nedir? Ne kadar sürede bir kontrole gidiyorsunuz? Tarama testinizi yaptınız mı? Ne var ne yok 🥰
Sedefkitir Denizbllt 13+2 bugün gittim bende cinsiyet sordum kıza benzettim ama emin değilim bacaklarını kapatıyo göremiyorum dedi 2bucuk yaşında bi kızım var sağlıkla alalım kucağınıza inşallah🥰
1sadeturkahvesii Denizbllt bizde bugün 13 haftalık olduk 😊 yeni yeni toparlanıyorum önceki süreç çok zordu benim için 🤦🏻♀️ tarama için cuma gidicem sanki çok hafif karnım belirmeye başladı gibi geliyor bilemiyorum 😂
Hatice--- Denizbllt ikili yaptırdım bu gün sonucuna gideceğim mpv yüksek çıkmış tam anlamadım nedir ne değildir Google baktım bir suru şey yazılıyor karin ağrım var bir de iki gündür
AslanKadini Denizbllt 3 gün sonra pazar günü 12 olacağım artık. Cuma gününe randevu aldım. Gideceğim bakalim ne çıkacak edecek bilmiyorum 5 haftadir görmedim çocuğu 😄😄
Denizbllt Hatta doktorumuz erkek olma ihtimali yüksek diye tahminde de bulundu sizde var mı doktor tahminleri 😊
Symnr29 Denizbllt banada 11 de öyle dedi 13 te erkek dedi şuan 16 oldum daha değişir mi bilemiyorum :)
Merysu Bugün ben de ikili taramaya gittim. Ultrasonda her şey yolunda dedi şükür bir de kan tahlili verdim. Bu arada bebek erkek gibi görünüyor dedi. Bakalım artık sağlıkla gelsin bebişlerimiz 😊🌸
Brcbldn Merysu merhaba dogum tarihiniz nedir temmuz syinda mi hamile kaldiniz bn hala cinsiyetini ogrenemedim
Senatr Bizde 12+4 yarın doktora gidecem belki bir tahmin de bulunur. İkili taramayıda sanırım yaptırmayacagım detaylı ultrasona girecem.
Hasret5506 İkili taramayı yaptırdım cinsiyet ve sonuçlar için cuma gideceğim ozamn tam 13+0 oluyor uzzzzz🐣☺️🤲