Fatmaaa95 Kızlar selam, 9 haftalık hamileyim sağ kasığımda ağrı var ve aşağı kısımdan arada çok sık değil iğne batması gibi acı geliyor gidiyor normal midir sizce başına gelen var mı?
Fzsmom Fatmaaa95 bende de ilk 3 aylık dönemde oluyordu kasık kısmında bıçak saplanması gibi bi batma oluyordu doktorum rahim genişlediği için normal olduğunu söylemişti ama ağrı sürekli bir hal alırsa öksürme hapşırma dışında ve idarda yanma varsa kontrole gelmemi söylemişti sanırım o zaman enfeksiyon olabiliyormuş ama gerek kalmadı şuan 22+4 teyim pek bir şikayetim kalmadı sizde ağrı sürekli değilse ve başka şikayetiniz yoksa korkmanıza gerek yok.
Merveeeee61 Gebelik süresince çeşitli ağrılar olabiliyor demişti doktorum .bebegın yerleşme agrıları olabilir bende de agrı oluyordu o haftalarda ben sık sık doktor kontrolüne gidiyordum doktora gitmenizde fayda var içiniz rahat olsun hersey yolundadır 🌸
Fatmaaa95 Sürekli değil ama arada oluyor ağrılarım bakalım geçmezse bir kaç güne giderim teşekkür ederim