nrkrt hemde nasıl canım 3 gündür ağrıyor başım. Ağlıyorum artık ağrıdan. Bugün doktora sordum yapacak bisey yok parol kullan dedi. Gece gündür ağrır mı ya. Ağrıdı vallahi. Eşim gecenin 4unde masaj yaptı cok zorladı bu durum beni. Daha yeni iki saattir filan gözümü acabildim. İnşallah Bi daha yaşamam bu durumu. Sana da çok geçmiş olsun.