Cnm artk bebek büyüdüğü we yer kaLmadığı için ağrı yaşaman normaL ama bu doğum ağrısı değiL oLamazsa doğm ağrısı kramp şekLinde girer çıkar ardarda o yüzden seninki bebeğin hareket ettikçe tahmine ağrı wermesi artk yer kalmadığı için ehh oda canlı mecbur kımıLdayacak iki hafta çekcen böyle başka çaresi yok normal yapmıcan için yatabiLirsn hareket etmek zornda değiLsn yastığı dik tut we uzan mümkün oLdukça uyumaya çaLış geceLeri aLamadığn uykunu gündüz aL zaman doLdur ağrıyıda yokmuş gibi dawran az kaLmş ha gayret bakaLm