Kızlar dün bu saatler de tetanoz aşısı oldum korkunç bir gece getirdim kolum da aşırı bir ağrı var gece ağlamakla geçirdim ebe ilaç alayım mı diye sordum gerek yok demişti ben de alamadım ve bu saat oldu kolum da bir ağırlık ve sancı giriyor normal mi yaşadığım acı