devrim_sema_1461 20+5 teyim rahmim yarım olduğu için tedirginim servikal kanal uzunluğu 3 cm sizce tehlikeli olabilir mi?
Baharoloji devrim_sema_1461 benim de 19. Hafta da 28 di progesteron kullandım 34. Haftaya kadar 2 adet fitil 200 lük hareket kısıtlamadı aksine hep yürüyüş yaptım 30. Haftalarda 30 oldu takip ettik düşmedi geçen hafta da doğum yaptım
Nurmert Pamuk evet sınır 25 mmmiş , benim İlk 40mm di , sonra28 mm oldu sonra 21mm ye düşünce bende serklaj olduum
Nurmert Pamuk yaaa harika çok iyi çok sevindim 🙏 benim doktorum ölçmüyor artık mesafeyi bana rahim ağzı kapalı diye söylüyor artık uzunlukla işimiz yok önlemimizi aldık dedi
Pamuk Nurmert Ben merakımdan duramiyorum ki😂 Vajinal enfeksiyon olmuştu çok korktum da geçmiş şükür sorun olmamış.
Pamuk Nurmert Ama şunu soyliyim serklaj hayatmış gerçekten. Serklajdan önce öyle batmalar vajinal ağrılar vardı ki oturamıyordum. Şükür ki hepsi bitti🫶🙏
Nurmert Pamuk siz erken haftada olmuştunuz değil mi ? Ben artık 29.haftada olduğum için ağırlaşmaya başladım benim kasık ve vajina ağrılarım oluyor hala bebeğim de baş geliş dikişlere baskı yapıyor o yüzden bende mevcut 😇🫣
Shebaby Pamuk ya benim batmalarım başladı yok dedim dedim 😂 geceleri karnıma iğne gibi sızı girip cıkıyo sende de olmuş muydu bir de fitili attıktan sonra değişik ağrılar girip cıkıyo kısa süreli
devrim_sema_1461 Baharoloji ya çok sevindim Allah’ım analı babalı büyütsün inşallah benim 18 inci haftamda 3tü 21 oldum yine 3 normal rahime göre daha küçük ebatlarda rahmim sıkıntı yaşamaktan korkuyorum ne bileyim
Nurmert Pamuk ekstra bir güven bizim için kısalsa bile dikişimiz var diyoruz ☺️ inşallah 35-36ları görelim bi an önce🙏
devrim_sema_1461 Nurmert kimseden adam akıllı bir tavsiye alamadım sadece dikkatli olmamı söylediler başka da bir şey söylenmedi
Nurmert devrim_sema_1461 bence bulunduğunuz il de iyi bir perinatolog araştırın ben detaylı ultrason sonucu acil operasyon oldum operasyon dışında da iğne ilaç vs doktorum tedavi uyguluyor sadece dinlenerek olacak bi şey değil
Nurmert Pamuk ben tam 29+0oluyorum perşembe günü ☺️ ben hep ilk hedefim 32 doldurmak diyorum sonra 35i en son da 37yi görmek 🙏🙏 nasip inşallah sağ salim atlatırız bu süreci sağlıkla kavuşuruz evlatlarımıza☺️