Bu benim 3.gebeliğim kızlar oğlum 5 yaşında 2. Gebelikte çift kese oluşumu vardı ama kanama alanı vardı kalp atışı oluşmadı bebeklerde Buda 3 oluyor umarım sağlıkla ilerler ve kucağımıza alırız inşallah mübarek günlerde rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🤲♥️🥺