Cikcik00 daha bebek oluşmadan sürekli altdan baktırmak iyi değil. Ben daha önceki düşüklerimi üst üste gittiğim altdan muayenelere de baglıyorum. Hani devlete de gidicem demişsiniz ya o yüzden sçylüyorum biraz sabredin yada sadece kanla idare edin. Bu arada dış gebelik bende geçirdim tek tüplüyüm şuan. Dış gebelikte kese gözükmez eğer gözükürse de tüpün üstünde olur bence geç döllenen normal bi gebelik bekleyin biraz