Leyla1993 Her kese merhaba sorum pekde hamilelikle ilgili değil ama.belki aranızda kimse yardımcı olur bana.ben hangi hamuru yapsam çok sert oluyor.neyi yalnis yapıyorum?elimdenmi böyle çıkıyor ya nasıl bir şey?
Leyla1993 Belginylmz tarife bakıyorum yapıyorum ama bazen tarifede un yetiyor bende sulu kaldığı için ilave ediyorum evet.ondanmi acaba?peki sulu kalırsa ne yapayım?
Edebiyacianne Ununu çok ekliyorsunuzdur ya da soğuk su da hamuru sertleştirir ılık suyla yaparsanız daha iyi yumuşak olur
Belginylmz Leyla1993 bende tarife gire yaoiyirum ama oradaki unu eklemiyorum ben az az koyuyorum ele yapıscak şekilde hamuru yapıyorum sonra 1 saat bekletiyorum yumus yumus oluyor