Eboz sezeryan da çok ağrısız bir şey değil. İmkan varsa her kadın normal doğum yapmalı bence bu deneyin dayanamazsaniz sezeryana donersiniz. Belki çok hızlı ilerleyecek bunu bilemez kimse. Bende yarın suni alabilirim herşeyi göze alıp gideceğim sezeryan en son plan olarak aklımda sadece inşallah rabbim kolsylik verir herkese 🙏😊