13 14 haftalıkken yürütmeyecek kadar kasık ağrım oluyordu oturup kalkamıyordum yatakta dönemiyordum. Tahlillerim temiz çıkıyordu doktor büyümeden kaynaklı dedi. Şimdi 24 haftalığız çok şükür geçen hafta yine kasık ağrısı yaşadım yatakta dönerken pantolon giyerken vs. İdrar tahlili verdim bi miktar bakteri görüldü. Önemli derecede yüksek olmadığı için dr ilaç başlamadı sadece çok su iç dedi. Öylelikte atlattım şükür ama ara sıra yine oluyor özellikle çatı ağrım.