zeryyyyy1 Arkadaşlar demin doktordan geldim çökelek tarzında yeşil akıntım oluyor daha 4 haftalık hamileyim bana gyna lomexın 600 mg verdi aranızda kullanan varmı ilk haftalarda fitil kullanmak zArarlımıdır
Happydef zeryyyyy1 24.haftada kullandım bende bide travazol krem vermişti. İç camaskarinjnjzi değiştirin imkan yoksa 90 da yıkayıp utuleyin yoksa mantar gecmez
Aylanursu zeryyyyy1 Kullan canım ihmal etme kullanmaz enfeksiyonun ilerlerse sıkıntı bebeğine o mantar zarar verir Allah korusun
8mucizem8 zeryyyyy1 bende 30+4 teyim fitil kullanıyorum bir zararını görmedim gece yatarken kullanıyorum iyice yıkadıktan ve kuruladıktan sonra kullanmayı ihmal etmeyin ilerde kaşıntı ve koku yaparsa daha kötü olur sizin için
Ddem zeryyyyy1 doktorun kullan demiş enfeksiyonu önlemek için ne gibi bi zararı olabilir ki zararı olsa doktor vermezdi
Nur_50 zeryyyyy1 canım bol ev turşusu ye birde ev yoğurdu mayala ye birde sade kefir iç bana bol dua edersin😃benimde başımdan geçti o ağrı gerçekten çok kötü rabbim kimseye vermesin birde iğrenç kokuyor balık gibi kesilmiş yoğurt gibi pütür pütür akıntı oluyor