Kızlar merhaba 18+4 günlük hamileyim cinsiyetimiz erkek. Bir dönem çok ciddi bulantılar yasadim biraz ara verdi sonra tekrar başladı. 2 gündür çok kötüyüm zorla yiyorum sofradan kendimi zor atıyorum klozete. Zorla yediğim de çıkıyor. Zofer kullandım uzun süre prilamla beraber ama zofer bitti prilam ve dramamine kullaniyorum yataktan başımı kaldiramiyorum şu saat oldu kahvaltıda yediklerimi kustum açım ama yiyemiyorum. Doktoruma söyledim bu haftalarda bulantınin bitmesi lazımdı artık diyor ne yapmam lazım 🥹 ve 2 gündür de karnım ağrıyor