Sedack Ben göbeği düşmeden yıkamaya başladım ve 1 sene boyunca hergün yıkadık. Bebek rahatlıyor gaz sancısı olmuyor ben memnun kaldım bir sakınca görmedim. Şimdi 2.bebeğimde olacak ona da aynı sekilde yapmayı düşünüyorum. Küvetin su ile doldurup içine koyuyorduk biraz oynuyordu 5 10 dk sonra zaten 1 2 fıs şampuan sacını boynunu göbeğini bacaklar masaj yaparak ovalayarak gecıyor su dök tamam. Karnını doyur ohhhh mis gibi uyuyordu. Mama v emme eile beslenmesine ragmen cok şükür hiç gaz problemi uyku problemi yasamadık