Merhabalar güzel anneler 39+3 teyim ishal kusma var midem ağrıyor ama şöyle ki ben hasta da oldum yani gribal belirtiler de var burun akıntısı hapsuruk gibi usuttugumu düşünüyorum açıkçası ama herkes doğum belirtisi diyor. Sizce doğum belirtisi de olabilir mi ishal kusma ?