eso14 Esra9445 aynıyız canım. Ben daha doktora bile gitmedim. Böyle durumla karşılacağımı biliyordum. Stresli bir yapım var zaten. 7. Haftada gideceğim inşallah
Mevlude_Sahin Esra9445 Benimde gözükmüyordu o hafta hatta doktor keseyi bile zor gördü. Ama Rahime tutunmuş bi kaç hafta sonra gözük dedi. 7 , 8 hafta damı ne gitmiştim bebek oluşmuştu