Merhaba kızlar
Başınıza geldi mi fikir almak istiyorum.. daha 20+3 teyiz yalnız 17 den beri sancılanmaya başladım artık dayanılmaz hale geldi ve doktora gittim. Yalancı doğum sancısı başlamış ilaç verdi ve uzan sadece dedi. Rahim uzunluğu iyi yoksa hastaneye yatıracaktım dedi.. Bu kadar erken sancı ve kasılma yaşayan var mı? Erken doğum olur diye korkuyorum 😔