Zalihebarut Kızlar hcg değerim 78 çıktı ikinci kez 80 çıktı 3 gün sonra aranızda değeri yükselen var mı sonradan
Cikcik00 Zalihebarut ne kadarlık hamilesin doktor ne dedi benimde 490 4 gün sonra 741 çıktı düşük dedi doktor ne olacağı belli değil şimdi
Sevboz Zalihebarut normalde iki gunde iki katindan biraz daha fazla olması gerek, ama hic moralini bozma bir arkadasimin da boyleydi polikistik over sendromu vardi, saglikli bir sekilde bebisini aldi kucagina
K-1997 Zalihebarut mutlaka bir doktorla görüşün bence yarın hiç artmamış ama yine de dua et herşey allahtan mübarek gün sağlıklı olsun inşallah
Esraebrarsahin Zalihebarut benimde dün beta 318 bugünde 420ydi kese görünmedi perşembe birdaha kan vericem
Zalihebarut Cikcik00 doktorum düşük bekledi açıkçası fakat dün yaptırdığım da da 458 çıktı SAT göre 5+ 1 olması gerekiyor ama kese görünmüyor ama hiç bir yerde görünmüyor yani dış gebelik olarak sa görünmüyor cumartesi tekrar yapıcaz siz yaptırdınız mı ? Sonuç ne çıktı
Cikcik00 Zalihebarut banada özelde dış gebelik dedi sonra devlete gittim değil dedi hamilelik oluşmuştu vücut atıyor dedi yatırdı şimdi çıktım beta 0 olana kadar kan vericem
Esraebrarsahin Zalihebarut evet dün tekrar kan verdim 970 beta hcg çıktı gebelik var dedi doktor 10 gün sonra kalp atışı için tekrar çağırdı çok şükür şuan 5+3 haftalık canm
Zalihebarut Cikcik00 Çok geçmiş olsun Allah tez vakitte sağlıklı bir şekilde yeniden nasip etsin inşallah 🙏