Rumeysa_27 İki kızım nırmal doğumla oldu şuan üçüncü bebeğime hamileyim normal doğumdan korktuğum için sezeryan olsun istiyorum bu defa bu konu hakkında tecrübe sahibi olanınız varmı
Bir-orhn Rumeysa_27 kesinlikle normal doğum . Bende ilk doğumu normal yapıp ikinciyi sezeryan olanlardanım mecburiyetten . Normal seseryana göre daha iyi . Sezeryanda dayanılmayacak gibi değil ama normale göre daha zor
Selnsn Rumeysa_27 sezeryan hiç anlatıldığı gibi değil çok zor toparlanması psikolojisi imkanın varsa normal yap
cokkasmabeabi Rumeysa_27 3.normal doğumu yaptım imza attirilirken bile sezeryan yapmazsınız dimi diyodum