Ozlemdrn çok geçmiş olsun kuzum seni çok iyi anlıyorum benimde biri 4 haftalık diğeri 6 haftalık kaybım var 1 yıldır korunmadıgımız halde olmuyordu çok şükür geçen hafta müjdeyi aldık 🤲🏻❤️ bende 1 yıl boyunca çok üzüldüm yıprandım ilaçlar kontroller vs çok şükür iyiyiz ❤️ rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyordur kuzum ben hep buna inandım 🤲🏻❤️ zamanı var demekkı herseyın kan pıhtılaşması var mı kuzum rahım filmi çektinizmi