Bagci01 14+3 haftalığım Doktor’um sırt üstü yatabilirsin demişti öyle yatınca da nefesim daralıyor normal mi
BasimAgriyor Bagci01 nefesin daralıyor tansiyonun düşüyorsa uzun süre yatma. Kendini dinlendirmek için kısa süreli yat vücudunun verdiği uyarıları en iyi sen bilirsin 🫶🏻
aslanprenses_ Bagci01 normalde de mi öyleydi yoksa psikolojik mi? Ben 33. Haftamdayım 10 15 dakika yatıyorum öyle sırt üstü sonra belim ağrıyor sadece
ilongirav 18 haftadayım hala canım nasıl isterse öyle yatıyorum, doktorumda vücut zaten nasıl rahat ederse kendini öyle ayarlıyor demişti, bu kadar kasmayın yatış pozisyonlarını 😅
aslanprenses_ Bagci01 psikolojik olabilir. Ama hiç merak etme sırt üstü yatığında bebiş rahatsız olmaz. Hatta hareketlensin en güzel tekmeleri sırt üstü uzandığında atıyorlar 🥰