Merhaba kızlar biz 26 haftalığız 24. Haftada şeker yüklemesinde değerlerim biraz fazla düşük çıktı ve takip istedi doktorum 1 haftadır ölçüyorum ve hep 170 küsür ya da 160 larda çıkıyor. Acaba doltorum şeker teşhisi mi koyar diyet mi verir bilgisi olan varsa yazabilir miii