Kızlar benim normalde bat 24 Eylül ortalama olarak 28 günde bir (çok nadir 30 günde bir olurum)
regl oluyorum bugün tam 30. Günüm henüz tık yok kan verdim bugün Negatif çıktı yumurtlamamın üzerinden de 10 gün geçmiş oluyor sizcs bu değer yükselebilir mi