Dün aşılama oldum kızlar ama 2 cm kistim var engel olmaz dedi ama bi umutsuzluk var ister istemez böyle olanlar var mı değerlerim falan hep güzel aşılamadan sonra da progestan fitil verdi gebe kalmayı kolaylaştırır dedi ara ara akıntı sı oluyor bir de normal mi