Deletedmom344 hiç korkma içini ferah tut, ben de aynı sorunları yaşadım hala daha yaşıyorum şu an 9+5 im ve hala daha az az kan geliyor doktor kese etrafında ki kanama devam edebilir kan gelirse korkma demişti yat dinlen bol bol ayaklarını uzat ve dua et rabbim ona dünyadan içecek su verdiyse Yaşar içimi ferah tut bende çok korkmuştum ama sonra sağlıklı bir bebekse zaten tutunur diye hep kendimi toparladım geçmiş olsun canım ☺️