Merhabalar oğlum 23 aylık ve şuan 3 aylık hamileyim. İlki sezeryandı. Doktor ikincisinin de sezeryanlı olması gerektiğini normal doğumun iç kanamaya sebep olabileceğini söyledi. İlkini sezeryan olup 2. Yi normal doğurabilen annelerimiz var mı🫶🏼 2. Kez sezeryan olan annelere sorum daha çok acılı geçiyor diyorlar doğru mu😢