Merhaba, 25. Haftamda yapılan şeker yüklememde doktorum normal oldugunu söylemişti değerlerimin. Bende kısıtlamadan meyve dondurma vs yedım. Pek cekmedim kendimi:) 29-30. Haftalarda kontrolde bebeğin ıkı haftaya yakın önden gittiğini söyledi ilk defa, o zamana kadar her ay kan verdım her ay aclık kan sekerim normaldi. Acaba ben karpuz dondurma vs derken o bir aylık süreçte şekerimi yükseltmiş olabilirmiyim diye icim icimi yiyor. Evde ölcüm yapmak istiyorum ama ideal saat nedir tokluk icin 1. Saat mi 2. Saatmi?