Ozdemirinannesi- Kızlar adetime 1 gün var kan testi verdim sonuç bu çoktı korunuyoruz kafam karıştı yardımcı olun ☺️ Resim ekleyemiyorum neden
Ozdemirinannesi- Kızlar inanamıyorum korunuyorduk ve eşim variksol ben şok peki kese ne zaman görünür ne zaman gitmeliyim
Beyzanury1234 Ozdemirinannesi- daha erken alttan muayeneyle gözükür bu beta ile bekle 1 hafta sonda git kontrole
benaslindayohum Ozdemirinannesi- hastalığı bilmiyorum ama korunurken hamile kalan çok 🤭🤭 bazı ultrasonlar betanın 2000 olduğunda gösteriyor, isterseniz haftya randevu alın ona göre doktor şu gün gel der, dayanabilirim dersen 2 hafta sonraya sıra al
Ozdemirinannesi- Teşekkür ederim kızlar doktor biraz bekle haftaya gel dedi perşembe de tekrar kan ver bakalım artışına dedi 🙏😍