ppinarzg Kızlar merhaba 32. Haftamda çalışabilir raporu almıştım şimdi 36. Haftamdayım çalışamaz raporunu tam 37de mi almamız lazım artık
zekpare ppinarzg istedigin zaman alip, izne ayrilabiliyorsun. 37yi beklemene gerek yok ama sonuna kadar beklemek istiyorum diyorsan tam 37 de alman gerekiyor
Baharoloji ppinarzg 32. Hafta raporu aldığınızda hangi tarihe kadar çalışabilir olduğunuz yazıyor üzerinde 37+0 baz alınarak o tarihe kadar bekleyecekseniz çalışamaz almanıza gerek yok ancak erken ayrılacaksanız 37+0 dan önce çalışamaz almanız gerekiyor
Kbraa12 Ben de öğretmenim ve çalışabilir raporu alacağım.32.haftayı bitirdikten sonra mı bu raporu almalıyım 32.haftaya girer girmez mi ayrıntılı bilen var mı?Ya da 31.haftadan bu raporu alabiliyor muyuz?
balevlatlarim3535 Kbraa12 32. Haftalik olduğunuzda alıyorsunuz çünkü doğum öncesi analık izni tam 32. Haftada başlar oncesinde yazamazlar