aynam Kızlar tüp bebek görüşmesine gittiğimizde doktor bebe aspirini vermişti bayadır kullanıyorum ama düşük yaptığını duydum ilk zamanlar içmemek gerekiyormuş bilen var mı
Mavimsii_56 nazelakcay ben hic kullanmadım bebe aspirini ama coraspirini 31. Haftaya kadar devam dedi
Melliiii Mavimsii_56 ne için kullandınız acaba bende hamileyim kan pıhtilaşmam var kan sulandırıcı kullanmam gerekiyor