Aysnr11 Doktora yarın gidicem ama yarına kadar meraktan ölürüm yaptıranlar bilgisi olanlar beni bi aydınlatırsa sevinirim 🌸
Mavimsii_56 Aysnr11 0.40 uzaklastıkca iyimis papa degeri bnm 4.59 cıkmıstı de iyi demisti sende ona göre yorumla iste
Fatma-ylcn Aysnr11 burda yazan değerlerden bi şey anlaşılmaz. Doktorunuzda bi grafik var ordan bakıp sonuçları değerlendiriyor
Miracleee Aysnr11 ben bugün gidip sonuçları ogrendim canım. Bu yazanların bizim için Bi anlamı olmuyormuş zaten doktorun ekranında görünen grafikte hersey detaylı yazıyor. Bunlar sonuç sayılmaz.
Fatma-ylcn Mavimsii_56 yalnız böyle bi yorumlama yok. Doktor sonuclari bi grafik üzerinden değerlendiriyor yani orda yazan veriler bi şey ifade etmiyor. Yanlış bilgilendirmeyelim
ilkgozagrim__ Aysnr11 kaç tüp kan veriliyor bu ikili için Bende 4 ünde gidicem de ikili için merak ettim bide ultrason ile kaç dk inceliyor bebeği
Aysnr11 ilkgozagrim__ 2-3 tüp aldı galiba tam hatırlamıyorum. Ben özele gidiyorum her gittiğimde en az 5 dk bakıyor ultrasonla yine aynı 5 dk falan baktı ense kalınlığı ölçtü 2li test de bir hafta sonra çıktı.