Eymenikoo rabbim sağ sağlim kucagına almayı nasip etsin insallah. Bak benim görümcem sezeryan dogum yaptı , ne kalkmasında sorun oldu. Ne baska bisey hemen iyilesti.
2 aylıkken biber cuvalı tasımıslığı var sen düşün.
Ameliyattan sonra ilk kalkması Zor olur dediler , kalktı . Hatta kendisi yürüdü.
Herkesin acı eşiği cok farklı oluyo. Kendini daha cok korkutma. Herkesin acı eşiği cok baska oluyo.
Rabbim kolay dogum nasip etsin insallah.
Bende baZen cok korkuyorum normal dogumdan , soruyorum onlar anlattıkca daha cok korkuyorum. Sende hiiç dinleme. Rahat rahat gecir günlerini. Pazartesi günü melegin geliyo , bidaha uyku haram 🤗 gelsin miiiss gibi bebek kokusu.